//Little Green
Orang Yang Aku Sayangg (:
Friday 16 December 2011 02:44 | 0 comments

hey korangg , hari nie aq nak cite ken tentangg orang yang aku sayangg <3 first skali mesti lha family aku , xde manusia yg xsayang ken family dyeorang :') 
Anuar , Rostina , Nur Hidayah Harlina , Nur Hana Amira , Nur Ain Shaheeda , Nur Ida Azreen , Muhammad Nur Firdaus . semua nieyh family aku mereka ade bile aq sediyhh . mereka selalu happy ken aq  (: Aku sayang Family aku <3
Then , the second person i love ialah babyboo saye <3 dye yang aku sayang . dye yang aku cinta . aku sayang dye sesangad ! it my everthing . aku xnak kehilangan dye . Nur izzah Najihah Aku Sayang koe bby <3 Aq tak ken berpisah ngan dye kecuali TUHAN yg memisah ken kami <3
Ini adelha adek kesayangan aku <3 aku da knl dye lme da (': dye faham aku macam mnae . dye sentiase ade kat aq time susah dan senang . aku sayang koe adek (: aq xnak koe sombong ngan aq (: aku xnak kehilangan koe jgak adek (:
Ini pulak nenek aq xD aku suke pnggil dye nenek walaupon dye mude lagy haha . dye kelakar , dye cool , dye tahu aq mcm mne (:  nenek , cu sayang nenek tau xD 

korangkorang , ingad tau aku sayang korang ! korang jangan sesekali pergi dari idop aq ! ingad tu :D iloveyouu guys ! <3




OLD | NEW