//Little Green
Hey youuu . and Good nite ;')
Monday 30 January 2012 07:48 | 0 comments



Hey awak , kite da jatuh hati kat awak lahh <3 tapi semua da terlambat ;') awak kate kite hanye kawan baik . aww . nak tahu kenape aku suke kau ?

1. Kau Comeyy
2. Kau baikk
3. Kau faham dan kenal aku macam mane
4. Kau kelakar 
5. Aku rase kau setia
Tuh jea aku bule ckap , yg laen secrett ;P . haha . tapi serious aku suke kat kau . mungkin kau tahu dan mungkin kau tak tahu . sokeyh lah . aku sedar sape aku , bukan kau ye kelas . sekurangkurang yea aku dah bagithu kau blog . xde sape leh tahu selain kite . sbb aku akan tukar link blog nieyh . bia xde sape tgk dloe . aku malu sbb suka orang mcm kau . kau up aku down haha -- . kay , aku suka kan N Z . harap kau tahu semua nieyh .



And aku nak ucap ken Selamat Malam kepada Nur Zulaikha , Eyza Zetty , Eiyzah Najihah , and semua kawankawan aku . mimpi indah ^,^ iyeeyouu <3

OLD | NEW