//Little Green
Taman Negara Dan PortDickson
Tuesday, 24 January 2012 07:15 | 0 comments

okeyh 19.1.2012-21.1.2012 aku gie Taman  Negara BESTT woh . hari pertama aq nake bot mmg lame . tpy bile blk sngad kejap xD mse psang khemah aq tgk dlm hutan  sorangsorang , sngad seram -..- then bile kuar kaki aq penuh dngan pacat --' terkejut aq . abes pacat tuh aq pijak . then , mse pasang khemah aq tgk jea lalala haha xD . lepas pasang khemah kiteorang naek bot pi pancing . da lame aq xpancing , semua dpt ikan aq jea tak -,- baran gile aq . then , nsib baek antare kiteorang ialah chef hotel . bule masak ken sdapsdap xD korang xleyh bayang ken mcm mne aq duduk dalam tuh . mmg gela seksa -- . ntah mcm mne orang asli bule tahan pun xthu lha . malam terakhir aq kat snae sebelum tido aq teringat kat ... gentle lah aq ckap , aq rendu kat Eiyzah Najihah , Eyza Zetty , Nur Zulaikha , Intan Karmila . ye aku tahu semua pompuan . da aku rendu yorang nak buad mcm mne -,- esok ye aq xsabar nak blkk . akhir ye aku smpai umahh woww . penat --' tak sempat aq nak tido atas katil  21.1.2012-24.1.2012  terus gie PD -- hari pertama kiteorang tido tepi pantai , hotel semua penuh -.- mmg best . sebelum tido maen bola pantai , snap gmba . mcmmcm lagy lha x) . harap sngad orang yg aq sayang semua ade kat situu . hari kedua dpt jgak hotel :D dekat ngan pantai lak tuh . angkat jea barang msuk bilik terus pi mandi xD naek pishang . satu kepala RM20 mahal -...- then aq nmpak jetski nak naek 15 minit RM 100 BAPAK DYE -- then hari nieyh jgak aku da blkk . smpai jea umah apelagy laptop lha . then gie snooker xD blk ongline lagy :p . malam nieyh aq nak tido atas katil aq yg tak tersentuh oleh aku selame 5 hari xD . sakit pinggang aku tido dlm khemah -,- . seberna ye ken aku nak ckap bnyak lagyyyyyyyyy , malang ye mlm nieyh aq xde mmod . soryy . gmba pon aaku xmsuk , laen kali aku msuk ken eh belog ? okeyh byebye , selamat malam , iloveyou belogg <3

OLD | NEW